dotaz: mac adresa

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Prosinec 1 08:45:04 CET 2004

	Tento argument jsem už četl včera či kdy, já teda nevím, ale
přes ip-aliasing, který Linux podporu snad už od dob 1.2.X to řeším
naprosto triviálně a sice eth0:X... žádný `ip` jsem k tomu nastavení do
dnes nepotřeboval (ano mám/vytvářím "další interface", který ale nemá
MAC apod., tudíž jeho vlastnosti jsou v podstatě shodné s původním
mateřským eth0).

	Ano já si jsem vědom jaké má ip možnosti, neříkám že je k ničemu
(jako jiní<g>), ale je opravdu velmi málo případů, kdy bychom si
nevystačili se zaběhlými (možná nepsanými) standardy... Navíc
dokumentace ke všemu čím nás obdařil Kuzněcov (možná jsem to zkomolil,
za to sorry) byla taková, že nebyla žádná, tudíž se nedivte jak dobře se
to používá... dneska po více jak 5-ti letech už dokumentace je nějaká
(ve své době jediné PSko - zřejmě seminární práce), což ale již nezmění
ty tisíce adminů, kteří si poradili jinak.

	Jinak k té dokumentaci - je úžasný model vývoje, když jeden dělá
kodera bez komentářů s tím, že dokumentace = source (i když v podstatě
má pravdu, oddělit tyto informace znamená, že se dříve či později začnou
rozcházeta synchronizace je v podstatě téměř nemožná) a poté několik
desítek lidí pracuje v rámci různých školních prací či soukromých
aktivit na popsání a zmapování toho kódu...