MARS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 1 10:48:34 CET 2004

Dne středa, 1. prosince 2004 09:40 jste napsal(a):
> Kdyz jsme tu pred cca 2ma lety mars meli,
> nekdy se soubory zkopirovaly vsechny, a nekdy nektere ne. Vyvoj byl pry
> ukoncen, takze mars je snad
> jedine vhodny na to vystrelovani uzivatelu.

No jo, na to kopirovani se totiz nesmi pouzivat volkov commander, mars pak
dela psi divy :o)

Ale pravda je, ze nakonec se nasadila samba, clovek si akroat musel vyhrat s
registrama wokennich stanic a vyladit zamykani (taky max. velikost dostupneho
mista jinak dos se zvencnul). No a pak bylo vse ok, nez presli na wokenni
verzi softu ;-)

--

                        Jaroslav Lukesh