MSSQL z Linuxu [was: SUSE nebo jiný Linux]

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Středa Prosinec 1 12:29:16 CET 2004

Po tydnu jsem na to prisel - pri kopirovani parametru jsem
nedke zratil "com."

Mel jsem

microsoft.jdbc.sqlserver.SQLServerDriver

misto

com.microsoft.jdbc.sqlserver.SQLServerDriver

Pisi si pet cernych bodiku a za trest to vse sepisu
a dam postup pripojeni na MS SQL server z Oo.org
pomoci JDBC na web.

Ale pomoci jTDS driveru mi to stale nechodi
viz obrazky na http://sweb.cz/samba/jdbc/
Haze to chybu.

Jinak je ale hodne pomale, prechod z prvniho
zaznamu na posledni v tabulce o 154 000 zaznamu
trva:

PC Windows Oo.org 1.1.3  JDBC sit 1000Mbit   cca 1min
PC Linux   Oo.org 1.1.3  JDBC sit 100Mbit    cca 5min
PC Linux   Oo.org 1.9.62 JDBC sit 100Mbit    cca 1´15´´min
PC Windows Access 2003   ODBC sit 1000Mbit   cca 3sekundy

Ale napriklad SELECT nebo razeni je rychle - vypada to
jen na nejakou chybu Oo.org

S pozdravem

Ondrej Prokop