RSH

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Středa Prosinec 1 13:50:37 CET 2004

Zdravim,

> potrebuji rozchodit rsh na RedHat Linux ES. Mam jmeno stroje zadane jak v
> /etc/hosts.equiv, tak i v /root/.rhosts, ale stale mi to nefunguje. RSH
> pise "permission denied". Nevite nahodou kde jsem jeste neco zapomnel?

pro zacatek to zkuste na normalniho uzivatele (ne root - ten miva casto
zakazane vzdalene prihlasovani, viz. /etc/securetty). Jinak jsem se kdysi
setkal s tim, ze jmeno uvedene v /etc/hosts.equiv muselo byt i v /etc/hosts
(existence v DNS nestacila). Dalsi vec ktera mi kdysi pomohla bylo uvedeni
shellu pouziteho na clientu do /etc/shells na serveru.
Vsechny tyhle zkusenosti jsou nekolik let stare (a castecne jeste ze
Solarisu), ale ono se rsh stejne asi nevyviji, takze by to mohlo jeste
platit.

		Martin