RE: Nabídka zaměstnání

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Prosinec 1 14:05:25 CET 2004

	...kde není v pracovní dny kde zaparkovat a na zaplacení
parkovacích míst jaxi došly peníze...:-)

> odpovídající finančního ohodnocení,

	se seriózností jakou prokazujeme již několik let vůdči svým
zákazníkům?

	Sorry, ale neudržel jsem se. Nemám nic proti tomu, aby práci zde
nabízel kdokoli, na druhou stranu ale musí čekat, že lidi mají paměť a
třeba i něco prokazatelně ví...