Problem s instalaci Captive NTFS driveru

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Středa Prosinec 1 14:51:29 CET 2004

> Prevest tu partition na FAT32?

Mam na ni WinXP a prece jen je NTFS vyrazne lepsi, co se tyce
bezpecnosti. Menit ji urcite nechci. Mam vytvoreny oddil pro sdileni -
FAT32, ale obcas si clovek vzpomene, ze by chtel neco zapsat na NTFS
oddil (trebba ma na ext3 malo mista ;-)).
Neresim problem sdileni dat mezi Win a Linuxem, to uz docela vyresene
mam. Chtel bych proste zapisovat na NTFS (i kdyz to pro me ted neni
priorita c.1) a spouste lidi to funguje a me ne.

Diky, Zdenek Zikan