dotaz: mac adresa

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Prosinec 1 15:57:21 CET 2004

	Pro ty méně chápavé - mluvíte o stavu, jaký je dnes (máme jádro
2.6.X mé blahé paměti). Já mluvím o tom, že nebylo kde studovat v době
jader 2.4.low (o 2.3. radši zcela mlčím) a autor této funkcionality to
považoval a veřejně hlásal jako klad (rozuměj, je dobře že to musíš
studovat ze source, žádná dokumentace nebude) a záměr... Je mi líto, že
se každý vyjadřuje k věcem, které nesledoval a neví tedy jaké byly v
době, o jaké se mluví - to potom jeden o voze a druhý o koze.

	Ostatně je pod nějakou DNES dostupnou dokumentací k tomuto
tématu podepsán autor utilit a patřičných modulů do jádra Linuxu? Mám
pocit, že i autor té "seminární práce" (ip-cref.ps) je jiná osoba než
zmíněný Kuzněcov (ale hledat to nebudu).