dotaz: mac adresa

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Prosinec 1 16:11:25 CET 2004

On Wed, Dec 01, 2004 at 03:57:21PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	Pro ty méně chápavé - mluvíte o stavu, jaký je dnes (máme jádro
> 2.6.X mé blahé paměti). Já mluvím o tom, že nebylo kde studovat v době
> jader 2.4.low (o 2.3. radši zcela mlčím) a autor této funkcionality to
> považoval a veřejně hlásal jako klad (rozuměj, je dobře že to musíš
> studovat ze source, žádná dokumentace nebude) a záměr... Je mi líto, že
> se každý vyjadřuje k věcem, které nesledoval a neví tedy jaké byly v
> době, o jaké se mluví - to potom jeden o voze a druhý o koze.
Aj ked osobne vyrazne zastavam ip oproti ifconfig/route (co sa da demonstrovat
napriklad tak, ze moja distribucia ifconfig a route vobec nema), v tomto
pripade sa musim zastat pana Janouska. Dokumentacia bola skutocne na h****,
dokial to LARTC nenapravil, a aj to bolo postupne, a este je aj tak kopa
informacii separatne (aj ked vacsinou ide skor o veci pre guru-ov a uz je to
predsa v lepsej kvalite). Este pred 2ma rokmi rokmi sa nieco sice nastudovat
dalo, ale aby s tym clovek dokazal nieco praktickeho spravit je druha vec.
Pamatam sa, ako som sa ucil tc, to bolo skutocne vacsinou metodou "kuk do
zdrojakov" a aj tak som to nepochopil, pochopil som to az po rokoch
experimentovania.

Podla mna je to vsak v uz takom stadiu, ze bezny admin by mal prechod zvazit.

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)             FoNet, spol. s r. o.
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Press every key to continue.