software na vyucovani lidi

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 1 20:22:42 CET 2004

Dne středa, 1. prosince 2004 18:01 jste napsal(a):
> Nedavno (radove mesice?) se tu probiral algoritmus pro uceni cizich
> slovicek, ktery si mel pamatovat jak se minule uzivatel choval a podle
> toho opakovat slovicka, ktera si uzivatel nepamatoval a naopak na
> zapamatovana slovicka se ptat mene casto.
>
> Muzete me prosim nasmerovat kde hledat?

SuperMemo, polsky program, do verze 6 pro dos a zcela free, pak pro wiry a za
$. 6-ku nekde jeste mam.

> Myslim ze se nejednalo primo o uceni slovicek, ale obecny/ohnutelny
> algoritmus pro uceni.

ano, co jsem videl, ma to fyzikalni, lekarskou a kdejakou jinou databazi (daji
se delat i vlastni) a co jsem se naucil, vim dodnes. Bohuzel, jsem to
nevydrzel delat (manzelka, deti)

--

                        Jaroslav Lukesh