Postfix a relay acces denied

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Prosinec 1 22:09:32 CET 2004

> Nechcete tim doufam naznacit, ze kdokoliv, kdo o sobe bude tvrdit, ze je
> z domeny xyz.cz, muze pres Vase servery posilat, at se prihlasi
> odkudkoliv...?
No me se to taky nelibi, ale je to tak, ze kdokoliv z domen volny.cz, vol.cz
a eurotel.cz, kdo bude mit ve From za zavinacem jmeno domeny u me
provozovane muze skutecne pres muj smtp posilat.
Ja se snazil zjistit, jak se dela smtp-auth pristup nebo pop3_before_smtp,
dokonce jsem se ptal v sendmail.cz, ale nic se mi nepodarilo zjistit. Kdyz
mi poradite nebo me postrcite spravnym smerem tak budu rad. Pouzivam
sendmail.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz