software na vyucovani lidi

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 2 09:05:21 CET 2004

Dne středa, 1. prosince 2004 22:22 jste napsal(a):

> Vyborne to je presne ono! Jdu se pokusit najit neco podobneho pro
> oblibenejsi OS :)

Nic podobneho bezne dostupneho neexistuje, jsou jedini. Neni zadouci mit
celosvetove rozsireny tak dokonaly ucici system, tyhle veci chce mit jen
armada a omezeny pocet civilistu. Kdyby to vymysleli v americe, kde skoro v
kazde SW firme lidi sedi vladni agent, tak by se to ven vubec nedostalo.

Spis bych se pokusil to rozbehat ve wine.

--

                        Jaroslav Lukesh