Postfix a relay acces denied

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Prosinec 2 10:48:01 CET 2004

On Wed, 1 Dec 2004, Petr Vileta wrote:

> Ja se snazil zjistit, jak se dela smtp-auth pristup nebo pop3_before_smtp,
> dokonce jsem se ptal v sendmail.cz, ale nic se mi nepodarilo zjistit. Kdyz
> mi poradite nebo me postrcite spravnym smerem tak budu rad. Pouzivam
> sendmail.

Na strankach sendmailu se pise, jak se dela smtp_after_pop3. Ja jsem si
udelal maly hack primo do pop3s a imaps daemona a upravuji si
/etc/mail/access podle nejake sve politky. Uprava ve zdrojaku je cca 5ti
radkova. Pokud umite v Ccku, poradite si hrave.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...