RSH

Karel Zak kzak na redhat.com
Čtvrtek Prosinec 2 10:48:46 CET 2004

Radek Pittr píše v St 01. 12. 2004 v 11:44 +0100:

> potrebuji rozchodit rsh na RedHat Linux ES. Mam jmeno stroje zadane jak v /etc/hosts.equiv, tak i v /root/.rhosts, ale stale mi to nefunguje. RSH pise "permission denied". Nevite nahodou kde jsem jeste neco zapomnel?

- v /etc/securetty by melo byt rsh (rlogin, rexec apod)
- musi byt povolene spojeni server->client. rsh pouziva dve spojeni,
jedno client->server a druhe server->client. Typicky problem je
nastaveni iptables (napr. pomuze "service iptables stop"?)
- povoleny start rsh v xinetd.d/rsh (disable=no)
- server musi byt schopen udelat preklad hostname klienta na IP
- vetsina problemu je zaznamenana v logu i kdyz ne vzdy moc pochopitelne

Jinak bych to pouzival opravdu jen v pripadech kdy vite co delate (a
kde).

	Karel
--
Karel Zak <kzak na redhat.com>