XFconfig DPMS Sarge xset

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Čtvrtek Prosinec 2 13:33:48 CET 2004

% > Dobry den.
% >
% > Pomocou $SUBJ sa "nejako" da nastavit vypinanie a pod. monitora aj
% > predtym, ako sa uzivatel prihlasi. Cez vsetko googlenie som sa vsak
% > nejako dalej nedostal. Ak mi viete podsunut nejake linky/ma nejako
% > natocit spravny smerom budem vdacny.
%
% Jaky mate dm? rekl bych ze je to spis jeho vec nez XFree/Xorg ...
%
% xdm,kdm,entrance,gdm ... ?

Mate 2 moznosti:
a) XF86Config nebo xorg.conf
 Option "StandbyTime"  "time"
 Option "SuspendTime"  "time"
 Option "OffTime"  "time"

 vice viz
 $ man XF86Config
 $ man xorg.conf

b) v prihlasovacich skriptech (napr .xsession, zalezi co pouzivate)
 xset dpms [standby [suspend [off]]]

 vice viz
 $ man xset

--mm                                                            Michael Mráka