mkisofs

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 2 19:24:40 CET 2004

Dne čtvrtek, 2. prosince 2004 19:09 jste napsal(a):
> DD,
>
> nevite proc mi mkisofs udela z jednoho a toho sameho CD pokazde ,,jine''
> ISO? Resp. pokud je pripojim pres loop tak soubory uvnitr i struktura je
> OK, ale pokud zkusim md5sum *.iso tak mi vyleze u kazdeho neco jineho...

mkisofs vyrabi ISO soubor z predhozenych souboru/adresaru, nikoli z CD.
Pokud jste tedy jen neco spatne napsal, uklada se na cd mozna i access time k
souborum, tedy je to pak logicke. Pokud se neuklada, tak pak fakt nevim,
jedine chyba na disku, nebo chyba nektereho vami pouzivaneho programu.

Delate-li kopii cd z media, nemelo by se to lisit, veskere opravne mechanismy
jsou v rezii mechaniky (to se vsak az tak moc netyka audia, proto je lepsi
grabovat z postarsiho audio-cd prehravace pres s/p-dif). Lisi-li se, je chyba
v mediu ci mechanice (anebo nekde uplne jinde).

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux