software watchdog

Petr Balas petr-news na balas.cz
Čtvrtek Prosinec 2 23:08:35 CET 2004

Petr Vileta wrote:

> No jenze to pak neni watchdog. Spravny watchdog musi byt nejaky HW, ktery
> "zmackne" reset. Protoze kdyz se PC hryzne, tak ani ten cron nic nespusti.
> Ja vim, ja vim, Linux se nehryzne :-) Jenze obcas ano ;-)

Pozadavek byl evidentne na watchdog na sit (pravdepodobne WiFi) a napr.
PCMCIA Orinoco se proste obcas hryzne tak, ze reboot je velice vhodny.
Mozna by to resilo i znovuzavedeni prislusnych modulu ale kdo se s tim ma
ladit. Ale posledni verze kernelu se uz hryzou mnohem mene.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)