kopirovani na disketu v linux rescue

Filip Flajsar linux na ssos.cz
Pátek Prosinec 3 08:35:40 CET 2004

Jiank podle toho navodu bych asi nesel.
Věci jako, neinstalujte grub do mbr...

Ja mam grub vzdycky v mbr a vůbec nic se mi nestalo, grub jede, linux taky,
windows taky :))

Pokud Vam jde jen o dualboot, staci nastavit grub a disketu ani
nepotrebujete. Zkonfigurujte si grub, pak napiste

grub-install /dev/hda

a je vymalovano.

-- Filip Flajsar

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.799 / Virová báze: 543 - datum vydání: 19.11.2004