relay sendmail netuseny problem

iko iko na kamarad.cz
Pátek Prosinec 3 10:13:23 CET 2004

zdravim
mam problem, s ktorym som sa este nestretol. nasiel som v logu sendmailu
jednu podozrivu vec, popisem to. je to problem s relayom. pustil som
test na abuse a ten presiel dobre, ziadny problem. toho ale prejde:

majme pocitac abcd.sk
na nom su okrem inych maily u1 na abcd.sk a u2 na abcd.sk
na mailserver abcd.sk sa pripoji spamer taiwanec a posle postu od
u1 na abcd.sk pre u2 na abcd.sk
sendmail povie OK a mail posle. ako je to mozne?
relay mam povoleny len z lokalnych adries
stretol sa s tym niekto?

dakujem za kopanec :)
iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises