Oracle dtb

Jirka Mares linux na edoras.cz
Pátek Prosinec 3 11:20:07 CET 2004

Jo, otazka velikosti tabulek me taky napadla.
Pak bych opravdu sel asi cestou samostat.porovnani struktury tabulek a
samosat. porovnani dat. Struktura tabulek bude podstatne mensi a mela by
tudiz jit porovnat tim vyse uvedenym zpusobem (jen misto selectu pouzit
descr) a kdyz bude struktura stejna, tak bych napsal nejaky sql prikaz
(asi ne uplne kratky :) ) na porovnani zaznamu ... a treba na vytisteni
zaznamu, ktere nejsou stejne.

JM