ZALOHOVANIE

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Pátek Prosinec 3 13:44:16 CET 2004

Jaroslav Lukesh wrote:

>Zlatej zope, tam muzu jeho db zalohovat za behu ;-)

>jestlize je to takovy zacatecnik, radeji mu to primo napiste. tar ma man pekne
>dlouhej...
>
>tar xzvf spakovany.tgz ke_spakovani/*

kdyz uz jsem u prikladu, pak ho aspon uvedte spravne:
tar czvf spakovany.tar.gz adresar_ke_spakovani

btw. archiv by se mel jmenovat adresar_ke_spakovani.tar.gz = je dobre
davat archivum stejne jmeno, jako je adresar uvnitr.
L.

--
Libor Chocholaty                        Phone:    (+420) 296 337 864
CN Resources International (CZ) a.s.    Internet: http://www.cncz.cz