nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Prosinec 3 14:17:32 CET 2004

> Puvodni autor asi myslel neco jineho. Software se nema co vrtat do neceho,
> po cem mu nic neni. Sila laseru je dana jeho urcenim, ne tim, co si o tom
> mysli obsluha.
Pokud je mi znamo, tak sila laseru je nejak umerna rychlosti vypalovani. Pro
vypalovani rychlosti 2x je laser nastaven na X, pri vypalovani 4x na X-1,
pri vypalovani 8x na X-3 atd. A jak rychle se bude vypalovat urcuje prave
uzivatel a nasledne to vypalovaci SW musi predat vypalovacce, aby si ten
laser takto nastavila. Matne si vzpominam na nejaky palici SW, kde slo
dokonce silu laseru nastavit mimo obvykle hodnoty. Napriklad pro rychlost
16x bylo doporuceno laser=X, ale slo nastavit X+1 nebo X-1 podle pouziteho
CD nosice nebo podle stupne opotrebeni laseru. Pouzival jsem to napriklad na
CD znacky Memorex se zlatym povrchem, kde bylo nutne nastavit laser o 1
stupen silneji, jinak se to pokazde vypalilo s chybami. Ovsem zato tato CD
jsou po 8 letech porad citelna :-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz