dotaz: mac adresa

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Prosinec 3 18:16:05 CET 2004

Petr Kadlec wrote:
: moje rec, nechci se nikoho dotknout, ani zpusobit nejakou flamewar, ale
: dle meho nazorzu si myslim ze ifconfig/route pouzivaji v dnesni dobe uz
: jen ti spravci siti co pouzivaji mc ;)

	:-)

	Ja jsem protipriklad - ifconfig i route pouzivam, mc nikoliv.
Hlavni vyhoda je ta, ze ifconfig i route funguji vicemene stejne i
na Solarisu, IRIXu, HP-UXu a dalsich. Ip nikoliv (ano, pouzivam i ip,
ale pro vypsani IP adresy nebo nastaveni cesty me vzdycky driv napadne
ifconfig a route nez ip).

-Y.