Nabídka zaměstnání

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Sobota Prosinec 4 00:03:07 CET 2004

Dd,

On Wed, Dec 01, 2004 at 02:05:25PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

hmm... to tedy znamena, ze firma, ktera se snazi najmout nejakeho
Linuxaka treba proto, aby zlepsila sve sluzby zakaznikum, nema
kvuli svym predchozim prusvihum sanci sehnat nekoho, kdo by ji
vylepsil povest??? Proste jednou je takova, tak takovou musi
i zustat? Nechcete tam jit nahodou sam, abyste nam vsem predvedl,
jak vypada seriozni pristup???

Ja fakt nevim.

Jo a krome toho: misto "vůdči" pisi cestinari pouze "vůči".

> 	Sorry, ale neudržel jsem se. Nemám nic proti tomu, aby práci zde
> nabízel kdokoli, na druhou stranu ale musí čekat, že lidi mají paměť a
> třeba i něco prokazatelně ví...

To jsou teda vylevy... Abyste se nahodou jednou tou jedovatou
slinou neotravil...

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)             FoNet, spol. s r. o.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,