LAN v Mandrake 10.0

František Šidák frantisek.sidak na seznam.cz
Sobota Prosinec 4 17:14:31 CET 2004

Dámy a pánové,
měl bych malou prosbičku. Snažím se rozjet lokální síť, ale pořád se k tomu
nemůžu dohrabat. Mám jedno PC které sdílí připojení k internetu (2 x LAN) a
běží na něm firewall (nastavený průvodcem) a druhé bez firewallu. Na oba
jsem nainstaloval Lisa, nastavit v průvodci v ovládacím centru a služby
zrestartoval. V obou PC mám sdílený jeden adresář, ale když se podívám přes
Konq... na lokální síť, tak na PC s fierwalem vidím jen sebe (bez souborů)
a na druhém PC vůbec nic (teda ani sebe).

Už navím kam dál. Na webu jsem zatím nic nenašel. Jestli teda máte zdroj,
nebo nápad, tak prosím :)

Díky moc,
Fanda