SuSe9.1 problemy s instalaci

Magon magon na dobaledova.net
Sobota Prosinec 4 21:51:53 CET 2004

Kvasnička Václav Ing. - Pontex s.r.o. wrote:

>Jsou tam, obsah jsem nijak nemenil.

>Mozna jsem to neuvedl, je to SuSE Linux 9.1 Professional

Promin, ja si spletl thread, ty jsi psal ze jde o suse, je to v headu :-)
Ty soubory obsahuji popisy odkama se muzes a odkama se nemuzes
pripojovat, dej do allow all a do deny nic(zakomentuj odkomentovane
casti( # ))
Ale nedoporucuju to tak nechat dlouho jestli to ma pristup do netu, pak
tam napis neco jako 192.168. do allow a do deny all. Ale pro test
doporucuju vsechno smazat a nechat jen all.
jo a syntaxe je myslim IP : protokol (takze all : all) ale nejsem si jist