preklad jadra

PM messy na centrum.cz
Neděle Prosinec 5 13:54:53 CET 2004

Zdar
dneska se identifikace oddilu s root fs vetsinou nepredava prikazem
rdev, ale pres parametry jadra v Lilu/Grubu/... :) (jak jiz nekdo psal,
"root=/dev/hda1")

Pokud to ovsem chcete nastavovat pres rdev - neresil bych, proc po
kompilaci jadra je tam zrovna /dev/sde1, proste pres "rdev /boot/vmlinuz
/dev/hda1" bych to nastavil...

Pokud jsem to spatne pochopil a to /dev/sde1 je v puvodnim jadre, pak
bude asi prave pouzit parametr jadra "root=..." nebo si mountovani root
fs obstara initrd (to nevim jiste ale rekl bych ze i to mozne je)...