FC2 - ako dostat GRUB spat do MBR po inst. Win?

Filip Flajsar linux na ssos.cz
Neděle Prosinec 5 22:19:39 CET 2004

Nabootujte z cd do rescue.
Potom napiste něco jako

Chroot /mnt/sysimage

(tam byste mel mit namontovanou vasi fedoru)
Pokud mate boot na jiné partisne nez / tak ji namontuje.
pak:

grub-install /dev/hda

(pokud to chcete na primar-master do mbr.)

Pak reboot a mělo by to jit.

-- Filip Flajsar

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.799 / Virová báze: 543 - datum vydání: 19.11.2004