Dotaz na pripojeni pres ADSL

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 6 16:07:56 CET 2004

Ing. Martin Hankovec wrote:
> Dobry den vespolek,
> mam nasledujici problem: potrebuji pripojit malou sit k Internetu pres ADSL.
> Pokud koupim router a switch s ethernet rozhranim, funguje pripojovani
> autonomne? Muzu za to rovnou pichnout server s Linuxem a eth rozhranim?
> Myslim, ze driv byla snad nejaka prihlasovaci obrazovka (dashboard a s nim
> problem v Linuxu), nevim, jak to funguje ted. Pouzivate to nekdo? Mezi
> vyzadovanymi OS totiz Linux u meho poskytovatele neni.

Dashboard už zrušili, takže teď už všechno jede "samo".

Ve své internetové spižírně mám ADSL modem, router s IPCopem a switch.
Router je nakonfigurován tak, aby se po zapnutí připojil k internetu a
při výpadku spojení, aby se zkoušel připojit znovu. Ostatní stroje po
bytě jsou připojeny k tomu switchi a samozřejmě musí mít jako gateway
nastavený ten router. Když ráno vstanu, tak ve spíži zapnu modem a
router, a když pak zapnu počítač, můžu hned na síť.

Hanka