Vhodna distribuce

Ivo (Medved) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Pondělí Prosinec 6 16:28:41 CET 2004

Dobrý den kolegyně a kolegové!

Potřeboval bych tip na nějakou jednoCDčkovou distribuci orientovanou na
průmyslové použití. Potřebuju vytvořit počítač, který bude obsluhovat
základní síťové služby a který má být co nejjednoduššejí nainstalovaný.

Měl jsem v ruce Knoppix, ale ten dík tomu, že obsahuje spoustu pro mne
nepotřebného balastu není to pravé ořechové. Potřeboval bych:

Slušné jádro 2.6.x - mělo by mít podporu pro firewallowaní (ale nemusí mít
MASQ, MANGLE).
DHCP
DNS (caching)
Perl
HTTPD
LDAP
FTP

Navíc musí být jednoduše rozšiřitelné o další věci

Děkuju a zůstávám s pozdravem!

Ivo Hanuška