Vhodna jednocedeckova distribuce

Ivo (Medved) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Pondělí Prosinec 6 19:14:35 CET 2004

 Dobrý den kolegyně a kolegové!

 Potřeboval bych tip na nějakou jednoCDčkovou distribuci orientovanou na
 průmyslové použití. Potřebuju vytvořit počítač, který bude obsluhovat
 základní síťové služby a který má být co nejjednoduššejí nainstalovaný.

 Měl jsem v ruce Knoppix, ale ten dík tomu, že obsahuje spoustu pro mne
 nepotřebného balastu není to pravé ořechové. Potřeboval bych:

 Slušné jádro 2.6.x - mělo by mít podporu pro firewallowaní (ale nemusí mít
 MASQ, MANGLE).
 DHCP
 DNS (caching)
 Perl
 HTTPD
 LDAP
 FTP
minimum grafiky (tedy bez X, Gnome, KDE a pod.)

 Navíc musí být jednoduše rozšiřitelné o další věci

 Děkuju a zůstávám s pozdravem!

 Ivo Hanuška