linux a PDA

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Úterý Prosinec 7 02:30:59 CET 2004

petr.kristan na epos.cz píše v Čt 02. 12. 2004 v 16:36 +0100:
> Ja pouzivam uz asi 2 roky k plne spokojenosti Psion 5MX. Chce to k nemu
> koupit ale min 256MB CF kartu aby se tam vesly X-ka. Jede mi na ni
> debian.
>
> Petr

Zdravím. kdyz uz se tu probírají pda, podarilo se nekomu pleas
synchronizovat pod linuxem FujitsuSiemens Loox 610 ? A to jakymkoli
zpusobem? Komunikuje se mnou prez bluetooth i usb (prenos souboru), ale
nejak se mi nedari nastavit jakykoli soft na synchronizaci aby to
chodilo. Díky RT

--
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116