/etc/hosts - dat tam vlastni jmeno nebo ne?

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Úterý Prosinec 7 12:17:32 CET 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> [...]
S tematem souvisi take to, do jake miry je zaznam v hosts
plnohodnotnou nahradou dns pro ten dany lokalni system.
Zde v konferenci mi kdosi kdysi rekl, ze to neni zcela
ekvivalentni....

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090711