/etc/hosts - dat tam vlastni jmeno nebo ne?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Prosinec 7 12:53:16 CET 2004

Petr Stehlik napsal(a):
> no, uprimne receno mam otevreny vim /etc/hosts a cekam, co konference
> poradi ;-)

Napsat to tam! :-)

> Slo mi predevsim o tu fazi, kdy nefunguje DNS a na bartovi se restartuji
> nejake sluzby ci rovnou cela masina. Tak nejak citim, ze v tu chvili by
> mohl nastat problem - ale mozna se pletu?

Problemy to pustobi pro apache a sendmail. Aspon z tech nejbeznejsich.
V obou pripadech to jde ale do konfiguraace napsat natvrdo, tak to pak
nevadi.
Apropo, byla tu v puvodni zprave zminka o host.conf a radku
order hosts,bind. Tento soubor se uz moc nepouziva, jestli nemam
hodne historicky linux. Dneska je to spise soubor /etc/nsswitch.conf
a radek s hosts: files dns.

	M.