Pentium M 1.4 GHz (Centrino) detekovano jako 600 MHz CPU

Kotrla Vitezslav kotrla na ceb.cz
Úterý Prosinec 7 12:59:45 CET 2004

> Nemáš náhodou v BIOSU nastavenou napevno malou frekvenci?

Ne. Pokud je default governor 'performance', najede CPU na 1400 MHz,
kdyz jsem ho zmenil na 'userspace' kvuli powernowd, najel jako 1400 MHz
pouze jednou (ovsem powernowd throttloval nahoru a dolu bez problemu,
parada), po naslednych restartech je ted ale procesor stale detekovan
jako 600 MHz.

VK