WEBKAMERA

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Úterý Prosinec 7 15:10:47 CET 2004

oukej tak do konfery :)

Pro sveho zakaznika jsem to potreboval vyresit a jak uz jsem psal
nakonec jsem zkoncil u Philipse 830.
Ovladac kterej umi 320x240 (PWC) je v standardnim kernelu, pro vyssi
rozliseni a snimku/vterinu je potreba PWCX driver
a jeho nahravani do jadra vyvojari kernelu zrusili pac jeho autor ma
tichou dohodu s Philipsem a je jen v binarni podobe
viz http://www.smcc.demon.nl/webcam/

Nicmene stale ho pouzivat jde, nepodarilo se mi ho rozchodit pod
Slackware distribucnim kernelem 2.4.x kvuli jinemu gcc takze ho mam pod
2.6.7 kde ale
funguje bez vetsich problemu.

Na snimani fotek mam vgrabbj, ma dobry nastaveni a funguje podle
testovani najlepe.

Bugy:
- pri restartu routeru nebo plug/unplug kamery ji nekdy "spatne" nacte a
obrazek je zrcadlove otocen v horizontalni poloze
- u nekterych USB radicu se pri snaze o prvni stahnuti fotky vgrabbj
zastavi a musi se rucne killnout, pokud je to v nejakem cyklu pokracuje
to nasledne bez problemu dal, chyba je ale podle me ve vgrabbj
- puvodne to bezelo na ext3 ale se silenyma problemama, snima to po
vterichach fotku (cca. 220kb) a uklada, po urcitem poctu fotek se oba
adresare vymazou, pred vymazanim je v kazdem addr. kolem 1600 fotek a to
evidetne ext3 neuvest, generovali se chyby na disku a poskozovalo to i
ostatni files na disku jakom apache atd. s prechodem na raisefs to jede
bez problemu

Pozn:
- cely to jede na Cyrix 266 :))) 96MB RAM, 10GB HDD, htrozny ale jede a
ucel plni :)

Uf uf, co by vas jeste zajimalo ??

Resume:
cely sem to delal asi 2 mesice a byl to silenej porod, po hroznych
zkusenostech bych do jinejch nez Phlipsu jako webkamer nesel