Jak rozdelit trafic na routeru, kde uraduje zebra?

Red Time redtime na hysteria.sk
Úterý Prosinec 7 18:08:12 CET 2004

Hezky vecer,
mam tu takovej mensi problem. Mam jeden peknej linuxovej router ve kterem jsou
4 wifiny a jeden ethernet. 2 wifiny jedou v modu AP tj. pripojuji se na ne
klienti, dalsi dve vedou na spoje k vedlejsim AP a ethernet ktery je propojka
do vedlejsiho routeru... routovani na routeru obstarava zebra [ospf]. A ted
je tu muj problem: Z dvou wifin, ktere jsou v AP modu, mi tece veskerej
trafic jednim spojem na vedlesi AP => jeden spoj je pretizenej a druhej spoj
je naprosto nevytizen, jak mam dosahnout toho abych rozdelil trafic nak
rovnovazne... tedy uzivatelum treba ze vsesmerovky by odchazel trafic, tak
jak je to ted a uzivatelum na sektrorovce by odchazel na AP na ktere je dosud
nevytizeny spoj. Slozite co? proste mam iface: wlan0 wlan1 wlan2 wlan3 eth0
veskerej trafic odchazi pres wlan0 a ja potrebuji dosahnout toho aby vsechno
co pride z wlan2 odchazelo wlan1 a ne wlan0 a samozrejme aby zebra zustala
funkcni tj v pripadku vypadku wlan1 mi zas trafic z wlan2 odchazel cez wlan0.

Petr Duchek