Jak rozdelit trafic na routeru, kde uraduje zebra?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Prosinec 7 19:55:54 CET 2004

On Tue, Dec 07, 2004 at 06:25:40PM +0100, Red Time wrote:

> 54mbit karty brekeke fuuuuuj :] moc zarusujou
Pokud mas spej peer to peer, tak toho kvalitnima antenama moc nezarusis.
Doporucuji studium vhodne literatury, nez zacnes psat nesmysly.

> Prave ze jsou to jina AP ale vsechny sou zapoje do kruhu takze je celkem jedno
> jakym iface odejde trafic. Ale proste hodne ospf spocita nej cestu pres wlan0
> a nemuzu ho dunuti abych poslal nejake lidi cez iface wlan1.

Kdyz das spoji za wlan1 nizkou cenu a spoji za wlan0 opravdu vysokou,
tak docilis kyzeneho efektu. Lze to spocitat tak, ze data urcena pro
AP za wlan0 se budou odesilat wlan0 a pro vsechna jina AP se odeslou
pres wlan1. Ovsem jaky mam na to nazor radeji ani nechtej vedet. Obecne
by jsi takove zasahy do routovani OSPF nemel mit ani povolene, protoze
tim muzes znicit celou sit.

-- Dalibor Straka