/etc/hosts - dat tam vlastni jmeno nebo ne?

Úterý Prosinec 7 21:28:17 CET 2004

On Tue, 7 Dec 2004, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	A když o tom tak přemýšlím, tak mám pocit, že ten NIS|NYS by
> mohl být ten pravý lék, protože kdysi na VŠ (dnes VUT FIT) byl primárním
> zdrojem (pokud si dobře pametám) a fungovalo to i při výpadcích různých
> strojů...

Jenom jestli to nebylo proste tim, ze ten NIS server byl replikovany.

Takova vec se da udelat (a obvykle i dela) i s DNS (akorat to ma chybu, ze
nekteri klienti maji hodne dlouhe vedeni a dlouho jim trva, nez seznaji,
ze hlavni server nefunguje, a prepnou se na zalozni).