DHCP + firewall

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Středa Prosinec 8 10:30:37 CET 2004

Jan Satko wrote:

>Mam viac AP-ciek a medzi nimi roaming. Urcite neplanujem na kazde z nich
>nahadzovat zoznam klientov.

pokud bude klient mezi ap migrovat, je to vskutku trochu neprakticke, pokud
vsak ne, je to podle me vhodne reseni

>Topologia je ok, asi mi nic ine nezostane. Kazdopadne uvitam akekolvek ine
>navrhy, ako zakazdym prihadzovat nejaku MAC do zoznamu iptables.

nechapu o co jineho by vam mohlo jit - povolit jen zadane mac je prece
vasim cilem, ne? mozna zcela nerozumim vasemu zameru

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090711
tel (mobil):    775046246