(OT) knihkupectví

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Středa Prosinec 8 11:22:15 CET 2004

> Přijměte moji omluvu za tenhle offtopic, jsem ale mimometropolní a nevím
> ale jak to jinak najít:
> Neporadil by mi někdo, které knihkupectví má dobrý výběr zahraniční odborné
> literatury ? Konkrétně sháním O'Reillyho Postfix The Definitive Guide...

  Amazon nebo Mareček, záleží kolik knih budete objednávat a zdali vám stojí
za to ušetřit 400 Kč na knize. Samozřejmě je nutné započítat poštovné, ale to
se ztratí v případě, že objednáte více jak jednu knihu.

  Amazon.com     - 34.95 USD =~   805 Kč
  Amazon.co.uk   - 17.46 GBP =~   770 Kč
  Marecek.kup.to -              1.190 Kč

  Doba doručení z Amazonu je krátká (pokud nejsou problémy), řekněme 14 dní.
Zásilka putuje ze skladu v Německu.

--
Robert Vojta