pam + sudo

Peter Cernoch pcernoch na volny.cz
Středa Prosinec 8 13:12:55 CET 2004

Hezky den.

Jen tak mimochodem, s pam-em jsem taky docela bojoval.
V minulem systemu (RH7.3) jsem pomoci PAM povolil uzivateli vypnuti
systemu pomoci souboru /etc/pam.d/halt :

#%PAM-1.0
auth     sufficient       /lib/secutiry/pam_rootok.so
auth     required         /lib/security/pam_console.so
account  required         /lib/security/pam_permit.so

Ted, v Suse 9.1, mi to bohuzel nefunguje a musim to resit pres sudo.

Manual PAM jsem prochazet zkousel, ale vubec z toho nejsem
moudry. Neexistuje nahodou neco srozumitelneho v cestine,
pripadne muze nekdo zkusenejsi poradit na co se soustredit?

Pouzivat jen sudo totiz neni vzdy to prave orechove.

Moc dekuji.

Petr