DHCP + firewall

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Prosinec 8 15:49:38 CET 2004

Hmm...
Vdaka za navod. Takto si viem povolit mac-adresu dynamicky, miesto aby som
si robil nejaky list.

> P.S. - pouzivate to  na wifi WPA2 pristup? nejak jsem to v te zaplave emailu
> zrejme prehledl ...

Pouzivam WPA. Presnejsie EAP-PEAP. AP-cka su Cisco Aironety 1121G.
A s pomocou RADIUSu chcem zabezpecit mobilitu aj pre inych nez domacich
studentov.

Uz som to mal rozbehane pol roka dozadu, ale az teraz som sa dostal k
samotnej realizacii, ked idem vesat AP-cka po univerzite a preto ma
zacina zaujimat otazka zabezpecenia :-)

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2