Apache Virtualhost ???

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Prosinec 8 22:20:01 CET 2004

On Wed, 8 Dec 2004, Milan Paláček wrote:

> Dobry den,
> potreboval bych radu ...mam nekolik domen smerovanych na jedny stranky
> (stacilo jen odkomentovat <Virtualhost * > ) .Ted  potrebuji dalsi domenu
> nasmerovat na jiny stranky  coz jsem zkousel v nasledujici konfiguraci ale
> nechodí to jsou tam porad  stranky virtual hosta a ostatni to ignoruje
> (dotazy které jsou urvené pro jine nez www.virtualhost.cz). Musim snad pro
> kazdou domenu definovat virtualhost ?

Doporucuji http://www.apache.org/ -> http server -> documentation (k
Vasemu serveru) -> virtualhost a tam najdete presne popsanou Vasi sitaci
(s trochou premysleni a dedukce)

Dnes jsem to zvladl napodruhe, jako Paja.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...