jak na hotplug?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 9 00:13:04 CET 2004

On Wed, Dec 08, 2004 at 08:55:39PM +0000, Pavel Benisek wrote:

> To ze nevite k cemu patri jeste neznamena ze jsou nefunkcni. Cely system
> mate postaveny na tech Vasich "prapodivnych konfiguracich" a presto
> alespon o nekterych neco vedet budete, ze? A co vic ono to i funguje :)

Jenze nefunguje: uz jsem taky zjistil proc: konfigurak
je vyuzivan kudzu a tenhle vlezly bastard u me nesmi na disk...

Kazdopadne porad to neresi otazku na kterou se ptam:
jak zjistit kteremu scsi disku odpovida 'hotplugute'
usb-storage...

Za kazdou rozumnou radu budu vdecny...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/