include v Perlu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Prosinec 8 23:56:57 CET 2004

> Dekuji za nakopnuti. "do" mi vyhovuje lip. Jen jsem musel zmenit
> inicializaci promennych, ale to neni problem.
A proc potrebujete kod provest? Jestli je to treba kvuli tomu, ze to
"include" je umisteno v jinem (verejne nedostupnem) adresari a jsou tam
zapsana treba nejaka hesla, tak to prece nevadi a muzete klidne pouzit
require :-)
Napriklad skript /var/www/nejakyweb/home/test.cgi muze vypadat takto
---cut---
require /var/www/nejakyweb/hesla.pl
&pripoj_db;
---cut---

a soubor /var/www/nejakyweb/hesla.pl
muze vypadat treba

---cut---
return 1;

sub pripoj_db {
$database='test';
$uzivatel='root';
$host='localhost';
$heslo='mojeheslo';
$dbh = DBI->connect("DBI:mysql:$database:$host",$uzivatel,$heslo) or die
"Can't connect: $DBI::errstr\n";
}
---cut---

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz