FC2 a nForce2

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Čtvrtek Prosinec 9 06:40:58 CET 2004

Zdravim,

zkousel jsem nainstalovat FC3 na novy stroj a skoncil na tom, ze
defaultni kernel nenasel disk. Pritom FC2 nemela problem (tedy alespon s
diskem, sitovka a zvuk byl horsi)... takze jsem zkusil nainstalovat FC2
a stahnout nejnovejsi kernel. Bohuzel jsem se dostal zase zpatky - SATA
disk videt neni (pise to neco jako ze zarizeni  odpovida prilis pomalu).
Neresil jste nekdo neco podobneho?

Board MSI K7N2 Delta2-LSR, SATA disk Seagate Barracuda 200GB, nForce2
chipset (neboli zvukovka, radic disku a sitovka).

Diky!

Pavel Urban (pavel.urban na imaginet.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, owned by Cesky Telecom, a.s. (www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/