fedora updates: i386 balíčky v x86_64 adresáři

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Prosinec 9 08:51:03 CET 2004

On Thu, Dec 09, 2004 at 08:08:50AM +0100, Jiri Lisicky wrote:
> Dobrý den,
>
> dneska jsem si chtěl zkopírovat celý adresář updates pro architekturu x86_64
> a všiml jsem si, že v něm jsou i balíčky pro i386. Netušíte někdo proč?
> Pokud budu mirorrovat updates pro obě architektury budu to tam mít všechno
> dvakrát.

Protoze v distribuci jsou knihovny pro i386 (i686), abyste si mohl
spoustet i386 binarky. Krome toho nektere aplikace neslo prelozit jako
64 bit nebo to neni vyhodne (napr. u Mozilly to sice jde, ale pak budete
muset ozelet spoustu pluginu, ktere jsou jen binarni a 32 bitove).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz