jak na hotplug?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 9 08:57:44 CET 2004

On Thu, Dec 09, 2004 at 08:08:17AM +0100, Ladislav Vaiz wrote:

> No dobre, rekl jste si o to sam :-)
> Udelejte si binarku (mel by stacit skript), ktera zaloguje promenne
> prostredi . Klidne do nejakeho souboru, treba /LOG.
> Pak zapiste celou cestu k binarce do /proc/sys/kernel/hotplug (+-, snad
> jsem se trefil). Pripojte zarizeni a kouknete do logu. Zde budete mit
> veskere informace, ktere je vam kernel schopen poskytnout pres hotplug.

Kdybyste si precetl muj prvni mail, pak se dozvedel, ze neco takoveho
jsem uz davno udelal (s tim rozdilem, ze jsem nenahrazoval cely
hotplug, ale pekne slusne jsem upravil /etc/hotplug/usb.usermap
a pridal vlastni skript do /etc/hotplug/usb/)

> Pokud se vam nektery vypis bude libit (urcite se da vysledovat, ktere
> /dev/ttyUSBx se pripojilo, ocekavam, se se storage to bude stejne), tak si

No prave, ze se mi to ani pres nejlepsi snahu nepodarilo zjistit,
jak z tech vsech parametru, ktere od hotplugu (resp. jadra)
dostanu, ziskat zarizeni disku, ktere bych mohl primountovat...

Prosim, prectete si poradne muj prvni mail.

> Vratim se ke sve prvni vete: je hezke, ze vsechno udelate sam, dost mozna
> se vam to i povede. Ale budete mit problem s upgradem, v tomto pripade i s
> dalsimi hotplug zarizenimi. Chci tim rici, ze obecne je lepsi proniknout
> do tech prapodivnych skriptu a udelat to korektne.

Skript v /etc/hotplug/usb/ neni korektni reseni?

Jediny co chci, je vyhnout se tomu nesmyslu 'kudzu' (proste
program, ktery se tvari, jak strasne neni chytry a pritom
cloveku "automaticky" zapleveli konfiguraky a nadela paseku
v systemu u me proste nema co delat).

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/