2.6.10-rc2, USB zip,...

Peter Cernoch pcernoch na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 9 10:37:52 CET 2004

>Misto opisovani pouzivame "make oldconfig".

To jsem kdysi zkousel, jenze nevim proc u mne stejne neni
jako zaklad pouzita stara konfigurace (tedy ta v "/proc/config.gz").
Tedy, aspon mi to tak pripada - udelam "make oldconfig"
a potom "make xconfig" abych konfiguraci jeste jednou prosel
a precetl si komentare u jednotlivych polozek.

Z tohoto duvodu jsem na tento postup rezignoval a misto toho
si v textovem editoru otevru potrebny predchozi ".config"
a ridim se uvedenyma parametrama.

Vubec to neni tak krkolomne a narocne jak by to nekomu pripadalo... :-)