iptables a user chains

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 9 11:21:30 CET 2004

To asi zalezi na distribuci.
Jsou asi 2 pristupy:
1.) Naladovat pravidla (jakozto posloupnost prikazu pro iptables) do souboru
a ten spoustet pri kazdem startu (/etc/rc.neco/)
2.) Ulozit pravidla je pomoci iptables-save a potom nacitat tento soubor

Treba v Debianu se pouziva ten druhy zpusob. Clovek si nejak nakrmi pravidla
do iptables (treba po jednom z prikazoveho radku) a potom spusti jenom
/etc/init.d/iptables save active
Pri dalsim startu uz si startovaci skript tato pravidla vyzvedne.

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!